|
| Heb jij je xbox al gemod? |
| ja |
|
72% |
[ 8 ] |
| nee |
|
9% |
[ 1 ] |
| ben ermee bezig |
|
9% |
[ 1 ] |
| nee, en ik begin er ook niet mee |
|
9% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 11 |
|
 |
|
 |
Posted: Mon Apr 25, 2005 9:00 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
| Feodor wrote: | | Hmm..neon als je goed leest.. |
tsja, maar dat is het niet helemaal.
cc staat voor cold cathode
En echt neon is het niet.
Wel in dat genre maar niet precies.
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Tue Apr 26, 2005 12:16 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
Het gaat wel die richting uit .. achja, nu weer ontopic. _________________ Administrator
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Sat Apr 30, 2005 9:00 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
| Darloudsha wrote: | | FreakyLexbox wrote: | hahaha ja ziet er allemaal weer goed uit mensen!! Ben trots op het Mod volkje Ik ga voorlopig maar niet meer modden. Misschien geef ik hem nog een paar lagen verf extra voor super glans!!!! |
Ben je ziek, heeft je (ex)vriendin het uitgemaakt??? what's the matter with you? |
hahahaahha ja tuurlijk...nee het probleem is dat ik nu even geen case heb om te modden. Anders had ik het wel gedaan hoor!! _________________ Lex on the run......just call me lix
casemod moderator en prettig gestoord!
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Thu May 05, 2005 11:52 am |
|
|
| Message |
|
|
|
| Anonymous wrote: | hier mijn box, waarschijnlijk al wel gezien op xbw ja ik was de gene die het topic verneukt heeft in feite
maar oke hier mijn box.
hij gaat binnenkort er weer aan geloven denk ik want ben toch niet helemaal tevreden met de kleuren. vind het iets te kiddie en iets te ajax achtig.
het spuit schema blijft het zelfde maar dan zal het witte een grijze metallic tint krijgen en het rode een lichte zilvere metallic tint.
in de box tegen de rand van de onderkap wordt een blauwe underneon gemaakt (was een xbox crystal dus schijnt goed door)
er komt nog een window in de x voor mijn cd speler (ook al zit daar eigenlijk nooit een cd in :p.)
nieuwe jewel (zie het onderste plaatje) met een blauwe neon draad en geen ledjes dat vind ik lelijk
controllers zullen in zelfde kleuren gespoten worden en 1zal ook voorzien worden van een power switch.
voor de rest over maand een 200 GB harde schijf.
 |
voor deze post geld het zelfde als in het ombouw topic delete mijn post hier boven maar _________________ Case modding my life.
Xecuter 3.0 ce er is geen betere
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Thu May 05, 2005 5:36 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
Mooie Xbox, maar over je omgebouwde Xbox en Chips e.d. praat je maar in het Ombouw Topic en nergens anders. _________________ Administrator
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Thu May 05, 2005 6:23 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
heb ik er hier over gepraat dan ? _________________ Case modding my life.
Xecuter 3.0 ce er is geen betere
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Thu May 05, 2005 8:24 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
| Herman te H. wrote: | | maar puur omdat ik daar veel meer mee kan. heb er muziek op staan films blablabla. |
Ja
betekent grotere HD 
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Wed Jun 29, 2005 10:44 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
| MiGilleS wrote: | | (wil niet bij de hand doen maar de hardeschijf is de HDD, |
Humor wat bedoel je daarmee? HD = Hard Disc
| Quote: | | maare ik heb hem nu ook aan het casemodden en HAD hem gemod met een speciale cip van Neox ! allleen die heb ik er weer uit gehaald.. |
Gaar, Neox, nooit van gehoord, en hoezo er weer uit?
| Quote: |
1 : onder alle pootjes zit een schroef torx 15 geloof ik.. en onder 2 stickers.
|
Is 6 keer Torx 20
Mja, dat had je allemaal makkelijk kunnen vinden lijkt me. (als het woord "Google" in je woordenboek staat)
|
|
 |
|
|
 |
|
 |
Posted: Thu Jul 28, 2005 5:23 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
super mooi darloudsha!
waar kan ik btw rode ccfl's bestellen (als dat kan)? ik heb namelijk alleen nog maar blauwe gezien.. _________________ Fable
|
|
 |
|
|
 |
Casemod! |
 |
Posted: Fri Aug 19, 2005 8:16 pm |
|
|
| Message |
|
|
|
Nou feodor, hier ben ik dan eindelijk
ik zie wel dat dit forum de nodige activiteit nodig heeft een beetje leeg nog hier! maar daar gaan we wat aan doen. te beginnen met mijn casemod
wat vinden jullie ervan? hij moet op de lelijke plekken nog opnieuw gespoten worden dus een update komt nog _________________ Games:
Forza Motorsport , Fable, Motocross Mania 3, Driv3r, Splinter Cell: Pandora Tomorrow
|
|
 |
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 9:58 am |
|
|
| Message |
|
|
|
Ziet er erg mooi uit..
Nooit geweten dat jou casemod er zó uitzag.. _________________ Administrator
|
|
 |
|
|
Posted: Sat Aug 20, 2005 10:19 am |
|
|
| Message |
|
|
|
ja die van gradje16 op XBW lijkt er heel erg veel op, alleen hij heeft een andere vorm DVD window. die window heb ik gister pas afgemaakt:) _________________ Games:
Forza Motorsport , Fable, Motocross Mania 3, Driv3r, Splinter Cell: Pandora Tomorrow
|
|
 |
|
|
|